Trening oddechowy

  • 0

Trening oddechowy

Tags : 

Spróbuj znaleźć w ciągu dnia kilkanaście minut na ćwiczenie (optymalnie 10-15 minut)

  • Usiądź wygodnie, rozluźnij mięśnie, przymknij oczy.
  • Wdychaj powietrze nosem, wydychaj ustami.
  • Podczas wdechu wypychaj okolice brzucha (używając mięśni brzucha i przepony), spychając powietrze do niższej części płuc.
  • Zatrzymaj oddech i policz do trzech
  • Potem wolno wydychaj, rozluźniając barki, tułów i brzuch (staraj się żeby wydech był około dwa razy dłuższy od wdechu)
  • Oddychaj swobodnie, głęboko, podczas wydechu możesz powtarzać słowo: relaks lub spokój

Wciągane powietrze wyobrażaj sobie jako życiodajny, oczyszczający strumień. Wraz z wydechem wizualizuj opuszczający cię brud.

Pobierz plik audio z nagraniem treningu oddechowego


Leave a Reply

Godziny otwarcia:

PONIEDZIAŁEK: 9-20,
WTOREK: 9-20,
ŚRODA: 9-20,
CZWARTEK: 9-20,
PIĄTEK: 9-19,

SOBOTA: zamknięte

NIEDZIELA: zamknięte

Gdzie jesteśmy